czwartek, 23 października 2014

Ulubione hortensje na papierze

Bardzo lubię hortensje, więc kiedy przypadkiem trafiłam na stronkę Kittie i zobaczyłam tutorial na te kwiatuszki nie czekałam długo. Co prawda nie mam dziurkacza z czterema płatkami, ale myślę, że te na początek są do przyjęcia:) Tutorial jest bardzo szczegółowo zobrazowany zdjęciami, więc bez znajomości języka angielskiego łatwo go odczytać;)


I kartka z hortensjami (na razie zrobiłam 3 podobne w kolorach liliowych, niebieskie czekają):




Muszę przyznać się, że nie jestem szczęśliwą posiadaczką wielu papierów scrapowych, więc jeśli coś wpadnie mi w oko z makulatury - nie pogardzę :) W tej kartce jako tło wykorzystałam pudełko po chusteczkach higienicznych. Recykling ;)


Następne czekają ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz