środa, 16 marca 2016

Kiedyś musi być ten pierwszy raz...

Wspominałam już, dopiero raczkuję w dziedzinie scrapbookingu. Jest to moje hobby, dobry sposób na wolny czas, na sprawienie komuś odrobinkę radości, na uspokojenie skołatanych nerwów:)
Wielokrotnie natykałąm się na Wyzwania... Nie wiedziałam, co to takiego - w dalszym ciągu wiele na ten temat nie wiem. Kiedy ostatnio robiłam zakupy w moim ulubionym sklepie, zajrzałam na sklepowy blog i zobaczyłam ....Wyzwanie Wielkanoc 2016.

http://blog.na-strychu.pl/2016/03/wyzwanie-wielkanoc-2016/

Przeczytałam i pomyślałam, że może zabawię się:) Robię ostatnio trochę kartek wielkanocnych, więc zdecydowałam, że wyślę zgłoszenie:

W kartce powyżej użyłam papieru z kolekcji Spring Garden - Craft&You. Gałązki palemki to wykrojnik firmy Craft&You (tną jak brzytwa, uwielbiam je;)
Największy kwiatek jest wycięty wykrojnikiem - Spellbinders - Rose Creations. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz